آموزش فعالسازی حالت تعمیر و نگهداری در قالب وودمارت

با سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز،

در این قسمت از مقالات آموزش قالب woodmart قصد داریم در رابطه با نحوه فعالسازی حالت تعمیر و نگهداری در قالب woodmart صحبت کنیم که در حالت هایی مانند تعمیرات و یا زمان تغییرات در سایت به کمک ما آمده و پیام ما را به کاربران می رساند. بهتر است کمی بیشتر در رابطه با این صفحات و کاربرد آن ها صحبت کنیم و بعد به آموزش فعالسازی حالت تعمیر و نگهداری در قالب وودمارت بپردازیم.

صفحات تعمیر و نگهداری در سایت چیست؟

حتما گاهی اوقات برای خیلی از ما طراحان و یا مدیران سایت پیش آمده است که قصد ایجاد تغییرات در وب سایتمان را داشتیم، و یا مشکلی در سایت مان بوجود آمده که ما تمایلی نداشتیم کاربران مان این مشکلات و یا تغییرات را ببینند. اما برای این کار باید چکاری انجام دهیم؟

در این حالت صفحات maintenance یا تعمیرات و نگهداری به کمک ما می آیند و با نمایش پیغامی پیشفرض به کاربران اطلاع می دهند که وب سایت تحت تعمیرات است و کمی بعدتر می توانند دوباره وارد سایت شده و از خدمات سایت ما استفاده کنند.

صفحات تعمیر و نگهداری در سایت چیست؟

صفحات تعمیرات و نگهداری میتوانند ظاهری مشابه با تصویر بالا داشته باشند، حتی شما می توانید برای این صفحات یک شمارنده معکوس هم در نظر بگیرید و نمایش دهید تا کاربران تان بدانند که چه زمانی تعمیرات سایت شما پایان خواهد یافت و دوباره به سایت شما وارد شوند.

آموزش فعالسازی حالت تعمیر و نگهداری در قالب وودمارت

جهت فعالسازی حالت تعمیرات و نگهداری، در پنل وردپرس به بخش تنظیمات قالب » تعمیر و نگهداری در انتهای لیست تنظیمات مراجعه فرمایید.

آموزش فعالسازی حالت تعمیر و نگهداری در قالب وودمارت

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید، تنها لازم است دکمه را روی روشن گذاشته و سپس روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

شما عزیزان می توانید از بخش وودمارت » صفحات اضافی طرح های آماده قالب وودمارت برای صفحات تعمیرات را بر روی سایت خود درون ریزی کرده و از آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید برای هر درون ریزی باید افزونه rev slider فعال باشد.

در صورتی که در رابطه باین مقاله سوال و یا نظری داشتید می توانید از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. امیدواریم این مطلب برای شما دوست عزیز مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.