آموزش تنظیم بنر کوکی ها در قالب وودمارت

با سلام و درود خدمت شما همراهان عزیز ایران وودمارت،

در این سری از مقالات آموزش قالب وودمارت قصد داریم در رابطه با نحوه ویرایش و تنظیم بنر کوکی ها در قالب woodmart صحبت کنیم تا ببینیم که چگونه میتوانیم در این بخش تغییراتی که تمایل دارید را اعمال کنیم.

آموزش تنظیم بنر کوکی ها در قالب وودمارت

برای شروع اگر قصد دارید بنر کوکی ها را در سایت تان نمایش دهید باید آن را فعال کنید. برای فعال سازی باید به قسمت تنظیمات قالب وودمارت » عمومی » اطلاعات کوکی ها مراجعه بفرمایید.

آموزش تنظیم بنر کوکی ها در قالب وودمارت

در قدم اول گزینه نمایش اطلاعات کوکی ها را بر روی حالت بله قرار دهید تا این بنر بر روی سایت شما نمایش داده شود. سپس میتوانید در ویرایشگر مربوط به گزینه متن پاپ آپ، متنی را که تمایل دارید بر روی بنر نمایش داده شود را تغییر داده و ویرایش کنید.

آموزش تنظیم بنر کوکی ها در قالب وودمارت

در قسمت برگه همراه جزئیات شما می توانید بر روی بنر کوکی ها به یک برگه لینک دهید، این برگه به صورت یک متن لینک دار با عنوان اطلاعات بیشتر نمایش داده می شود.

در آخرین قسمت ورژن کوکی ها مربوط به تعداد دفعاتی است که تمایل دارید این بنر به کاربران نمایش داده شود. می توانید روی هر عددی که تمایل دارید تنظیم کنید.

در نهایت نتیجه بنر کوکی ها به شکل زیر خواهد بود :

آموزش تنظیم بنر کوکی ها در قالب وودمارت

شما میتوانبد از این بنر برای اهداف دیگر نیز استفاده کنید که به خلاقیت خودتان بستگی دارد. امیدواریم این سری از مقالات آموزش قالب woodmart برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد، در صورتی که هر گونه سوال و یا نظری داشتید می توانید با ما در بخش نظرات این مطلب درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.