آموزش برون بری و ذخیره تنظیمات قالب Woodmart

تنظیمات قالب woodmart با توجه به گستره آن ممکن است زمان بر باشد بنابراین توصیه می کنیم حتما از تنظیمات قالب وودمارت خود یک نسخه ذخیره داشته باشید. اما این کار چگونه قابل انجام می باشد؟ در ادامه این مقاله قصد آموزش برون بری و ذخیره تنظیمات قالب Woodmart را داریم بنابراین با ما همراه باشید و از تنظیمات قالبتان بکاپ تهیه کنید.

آموزش برون بری و ذخیره تنظیمات قالب Woodmart

برون بری و بکاپ تنظیمات قالب وودمارت کاری بسیار آسان است که شما عزیزان می توانید تنها در یک دقیقه انجام دهید. البته تنها خاصیت بکاپ گرفتن از تنظیمات قالب تنها این نیست که آن را ذخیره داشته باشید. ممکن است زمانی شما تمایل داشته باشید تنظیمات قالبتان را به سایت دیگری که در آن هم از قالب Woodmart استفاده می کنید انتقال دهید، در این حالت این آموزش چاره کار شما خواهد بود.

آموزش برون بری و ذخیره تنظیمات قالب Woodmart

برای شروع به تنظیمات قالب وودمارت » درون ریزی / برون ریزی مراجعه بفرمایید. در این قسمت شما می توانید از تنظیمات قالب وودمارت سایت تان بکاپ گرفته و یا درون ریزی کنید.

برای شروع به فلش های که مشخص کردیم دقت بفرمایید. با فشردن دکمه برون بری تنظیمات، یک فایل با فرمت json بر روی سیستم شما بارگیری خواهد شد که این می شود فایل بکاپ که می توانید از آن استفاده کنید.

پس از آن که فایل بکاپ تنظیمات قالب woodmart بر روی سیستم شما بارگذاری شد می توانید آن را باز کنید و می بینید که یک سری کد در آن قرار دارد. این کدها در واقع همان تنظیمات قالب شما می باشند. از این فایل به خوبی نگهداری کنید تا در صورتی که اگر تنظیمات قالب تان حذف شد و یا اتفاقی بر روی سایت تان افتاد بتوانید از این فایل استفاده کرده و بازگردانی کنید.

در قدم بعد، در صورتی که تمایل دارید از این تنظیمات استفاده کرده و تنظیمات را بازگردانی کنید، می توانید فایل بکاپ را باز کرده، کد داخل آن را کپی کرده و در کادر بالای دکمه ها قرار دهید. سپس دکمه درون ریزی را بفشارید تا تنظیمات بازگردانی شوند.

امیدواریم این سری از مقالات آموزش قالب woodmart برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد، در صورتی که هر گونه سوال و یا نظری داشتید می توانید با ما در بخش نظرات این مطلب درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.