نظر مشتریان درمورد محصول دریافتی و خدمات پشتیبانی ایران وودمارت

ثبت دیدگاه و تجربیاتتان با دیگران

پوسته عالی، پشتیبانی عالی!

سلام به تمامی دوستانی که وردپرس رو برای طراحی سایت انتخاب کردن، خوشحالم که شما رو در حال خواندن نظرات قالب وودمارت میبینم. قالب وودمارت یه قالب عالی با پوسته های متنوع هست. به همه جاهای وب سایت برای تغییرات دسترسی دارید. اینقدر امکانات داره که بعضی موقع ها فراموش میکنید از کدوم قسمت تغییرات ایجاد کردید. حتما در هنگام کار با وودمارت از اسکرین فیلم بگیرید تا در اینده راحت تر بتونید به گزینه هاش دسترسی پیدا کنید. با خیال راحت هر جور که دوست دارید با پوسته رفتار کنید اخرش اینه که همه چیز رو خراب میکنید بعد با پشتیبانی تماس میگیرید در سریع ترین زمان جوابتون رو میدن و هم هچیز درست میشه اگه از پوسته و پشتیبانی راضی نبودید از گارانتی بازگشت پول سایت استفاده نکنید بهم پیام بدید من هزینه ای که کردید رو بهتون میدم.

بیش از دو ماه بود که درگیر نصب قالب وودمارت روی سایتم بودم. مشکلی که داشتم این بود که روی محصولات سایت بیش از دو سال زحمت کشیده بودم و نمی خواستم از بین بروند و رتبه سایت از دست برود. همین که وارد سایت ایران وودمارت شدم، دیدم پشتیبانی دارد. کمتر از 5 ثانیه جواب سلام مرا مدیریت سایت دادند و گفتند خودمان برایت قالب را نصب می کنیم. این پیام دلگرمی عجیبی به من داد و احساس کردم بلاخره سایت درست را پیدا کرده ام. اما جالب اینجاست که وقتی سایت بالا آمد مشکلات فنی بسیاری داشت که چندین ساعت مدیریت سایت وقت گذاشتند و همه را حل کردند واقعا احساس خوبی از این خرید دارم و به همه دوستانی که وضعیت مشابه با بنده دارند توصیه می کنم که در این خرید شک نکنند سپاس از همه عوامل خوب ایران وودمارت بخصوص مدیریت سایت : آقای عربی بزرگوار

قالب ایران وودمارت بهترینه ، عشقه ، بهترین انتخابه چون محدودیت لایسنس نداره

پشتیبانی سریع و همه وقت داره، هیچ تمی با این امکانات پیدا نمیشه همه ی امکاناتش رو بشینی بنویسی تو چند صفحه نمیگنجه من یه خریدار کاملا راضی هستم و به همه پیشنهاد میدم.

من با این تم تموم سایت هامو بالا اوردم و به همه ی مشتری هام از این قالب استفاده میکنم.

با سلام و تشکر بابت زحمات درجه یک تیم ایران وودمارت و آقای عربی عزیز که با اینکه ما سوالات زیادی ازشون داشتیم به همه سوالات ما با صبر و شکیبایی پاسخ دادند و همه جوره درجه یک مارو راهنمایی و پشتیبانی کردند.

بازهم در اخر تشکر میکنم از اقای عربی عزیز بابت همه چیز. یاعلی مدد

باسلام ما با قالب وودمارت سایت فروشگاهی خود را طراحی کردیم و خیلی از کار با این قالب رضایت داریم بخاطر اینکه کار با این قالب بسیار راحت است و امکانات زیادی دارد. همچنین از تیم ایران وودمارت کمال تشکر را دارم که خدمات و پشتیبانی عالی ارائه میدهند.

با سلام و تشکر بابت زحمات درجه یک تیم ایران وودمارت و آقای عربی عزیز که با اینکه ما سوالات زیادی ازشون داشتیم، به همه سوالات ما با صبر و شکیبایی پاسخ دادند و همه جوره درجه یک مارو راهنمایی و پشتیبانی کردن. بازهم در اخر تشکر میکنم از اقای عربی عزیز بابت همه چی .یاعلی مدد

یکی از مهم ترین قسمت های خرید یک قالب برای من پشتیبانی تیم توسعه دهنده قالب هست عموما شما در سایت های واسط خرید قالب در پشتیبانی به مشکل میخورید اما خرید از این سایت هیچ مشکلی در پشتیبانی برای شما مشکل ایجاد نمیکنه بلکه خیلی خوب و سریع مشکلتون رو حل میکنن و پشتیبانی خوبی دارند.

دستتون درد نکنه که هر تایمی پیام دادم سریع جواب گو بودید و مشکلاتو حل کردید.

قالب وودمارت و دموهای اون برای طراحی سایت عالیه و پشتیبانی سریع و خوبی داره. ممنون از قالب و پشتیبانی عالیتون

با سلام خدمت دوستان ایران وودمارت و بقیه کاربران من الان چند وقت است که دارم با ایران وودمارت و قالبهای فارسی شده و ریسپانسیو کامل این سایت کار میکنم کاملا از پشتیبانیاشون و محصولاتشون راضی هستم.

سلام به تیم خوب ایران وودمارت و همه کاربران، بهترین قالب و بهترین پشتیبانی عالی فوق العاده در خریدش شک نکنید اصلا و از ایران وودمارت بخرید خدایش من فکر نمیکنم پشتیبانی شون انقدر خوب و همه تایم پاسخگو باشند مرسی از ایران وودمارت.

ممنونم از تیم پشتیبانی ایران وودمارت، از نظر رسیدگی به امور مشتریان بسیار حرفه ای عمل میکنند و برای زمان ما ارزش قائل میشن.

تجربیات تان را درمورد خدمات ایران وودمارت با دیگران به اشتراک بگذارید…